- Czym są Tracking ID i w jaki sposób nowa strona pomaga Partnerom w ich użyciu?
- W jaki sposób mogę uzyskać większą liczbę Tracking ID?
- Dlaczego moje Tracking ID nie pojawia się w adresie URL po kliknięciu przez użytkownika i przekierowaniu go z mojej strony do serwisu Amazon?
Czym są Tracking ID i w jaki sposób nowa strona pomaga Partnerom w ich użyciu?
Dzięki Tracking ID Partnerzy mogą analizować wyniki różnych stron lub strategii marketingowych, jednocześnie zarabiając, przy użyciu jednego ID partnera. Na przykład: Partner storeid-21 może używać Tracking ID storeid-1-21 do śledzenia wyników na swojej witrynie internetowej, a storeid-2-21 do śledzenia poleceń z newslettera. Każde ID będzie generować zarobki dla jego Konta Partnerskiego storeid-21. Partner może wyświetlać zarobki dla wszystkich Tracking ID razem lub generować raporty dla każdego ID indywidualnie. Jeśli chcesz utworzyć wiele Tracking ID dla swojego Konta Partnerskiego, wejdź na swoje konto i kliknij link „Zarządzaj swoimi Tracking ID”.
Dodaliśmy do strony kilka funkcji, które mają pomóc Partnerom używającym Tracking ID w analizowaniu wyników i tworzeniu linków specjalnych. Pomożemy Ci:
- szybciej osiągać wyniki. Raport podsumowujący Tracking ID zawiera teraz dane dotyczące tylko tych Tracking ID, które wykazały aktywność w interesującym Cię okresie czasu, dzięki czemu łatwiej czyta się taki raport i szybciej się go pobiera.
- łatwej analizować wyniki. Dane raportowe pochodzące z Kont Partnerskich zawierają teraz Tracking ID dla każdej transakcji. Możesz teraz uzyskać wszystkie potrzebne dane w jednym raporcie, zamiast generować raport dla każdego Tracking ID.
- oszczędzać czas przy budowaniu linków. Możesz w dowolnym momencie zmienić Tracking ID, które ma być użyte w końcowym kodzie, gdy tworzysz link. Zwiększa to elastyczność pracy i pozwala na uniknięcie powtarzania kolejnych etapów.