Warunki współpracy partnerskiej – co się zmieniło
Oto niektóre z najważniejszych zmian, które wprowadzimy do zasad Programu Partnerskiego Amazon od 1 listopada 2024 r.:
W ramach zmian:
- dodaliśmy sekcję dotyczącą naszego nadchodzącego programu Creator Ads Boost. Program ten ma na celu zapewnienie influencerom dodatkowych możliwości zarobku w ramach naszego Programu Influencerskiego Amazon.
- uściśliliśmy, że twórcy nie mogą przyjmować wynagrodzenia w zamian za publikowanie recenzji klientów na stronach szczegółów produktu zgodnie z wytycznymi dla społeczności Amazon.
- sprecyzowaliśmy, że informacje przekazywane twórcom w związku z Programem Partnerskim powinny być wykorzystywane wyłącznie do celów monitorowania wydajności.
- dodaliśmy język umożliwiający firmie Amazon kontaktowanie się z twórcami za pośrednictwem wiadomości SMS i powiadomień push.
UMOWA O REALIZACJĘ PROGRAMU PARTNERSKIEGO
Wersja z 1 listopada 2024 r.
Każda osoba lub podmiot uczestniczący lub ubiegający się o uczestnictwo w naszym partnerskim programie marketingowym („Program Partnerski”, a wskazana wyżej osoba lub podmiot określany jest jako „Ty”, lub „Partner”) zobowiązany jest do przyjęcia warunków niniejszej Umowy o Realizację Programu Partnerskiego („Umowa”) w niezmienionej formie. Poprzez zarejestrowanie się na Stronie Partnerów lub korzystanie z niej wyrażasz zgodę na przyjęcie postanowień niniejszej Umowy, w tym Zasad Programu (zdefiniowanych w Punkcie 12), które zostają włączone do niniejszej Umowy poprzez odniesienie (w tym, na przykład, naszych Wymogów Uczestnictwa w Programie Partnerskim, Licencji Praw Własności Intelektualnej w ramach Programu Partnerskiego, Zestawienia Dochodów z Prowizji w ramach Programu Partnerskiego oraz Wytycznych Dotyczących Znaków Towarowych w Programie Partnerskim). Treści, które publikujesz w witrynie Amazon.com, muszą być zgodne z Wytycznymi dla społeczności Amazon, w tym z zakazem tworzenia, edytowania lub usuwania opinii klientów w celu uzyskania wynagrodzenia. Prosimy o uważne zapoznanie się z zasadami i wytycznymi.
Zastępuje równoważne przepisy z wersji z 1 marca 2024 r.
Każda osoba lub podmiot uczestniczący lub ubiegający się o uczestnictwo w naszym partnerskim programie marketingowym („Program Partnerski”, a wskazana wyżej osoba lub podmiot określany jest jako „Ty”, lub „Partner”) zobowiązany jest do przyjęcia warunków niniejszej Umowy o Realizację Programu Partnerskiego („Umowa”) w niezmienionej formie. Poprzez zarejestrowanie się na Stronie Partnerów lub korzystanie z niej wyrażasz zgodę na przyjęcie postanowień niniejszej Umowy, w tym Zasad Programu (zdefiniowanych w Punkcie 12), które zostają włączone do niniejszej Umowy poprzez odniesienie (w tym, na przykład, naszych Wymogów Uczestnictwa w Programie Partnerskim, Licencji Praw Własności Intelektualnej w ramach Programu Partnerskiego, Zestawienia Dochodów z Prowizji w ramach Programu Partnerskiego oraz Wytycznych Dotyczących Znaków Towarowych w Programie Partnerskim). Prosimy o staranne zapoznanie się z ich treścią.
UMOWA O REALIZACJĘ PROGRAMU PARTNERSKIEGO – POSTANOWIENIA DODATKOWE
Wersja z 1 listopada 2024 r.
Od czasu do czasu możemy wysyłać wiadomości związane z Programem Partnerskim, w tym między innymi wiadomości e-mail, SMS i powiadomienia push. Możemy ponadto (a) monitorować, rejestrować, wykorzystywać i udostępniać informacje dotyczące Twojej Strony i użytkowników Twojej Strony, które uzyskujemy w związku z umieszczaniem przez Ciebie Specjalnych Linków i Treści Programu (na przykład, informacji, że przed zakupem produktu na Stronie Amazon dany klient Amazon wszedł na nią z Twojej Strony klikając w Specjalny Link), (b) przeglądać i monitorować Twoją Stronę, gromadzić z niej dane przy wykorzystaniu specjalnego oprogramowania oraz poddawać ją innego rodzaju badaniom w celu weryfikacji przestrzegania przez Ciebie niniejszej Umowy, oraz (c) wykorzystywać, powielać, rozpowszechniać i wyświetlać Twoje logo oraz Treści Programu wyświetlone na Twojej Stronie jako wzorcowe przykłady w naszych materiałach szkoleniowych. Informacje na temat sposobów przetwarzania przez nas danych osobowych możesz uzyskać zapoznając się z odpowiednią Informacją o Prywatności Amazon przedstawioną w Załączniku 4.
Zastępuje równoważne przepisy z wersji z 1 marca 2024 r.
Możemy co pewien czas przesyłać Ci pocztą elektroniczną informacje dotyczące Programu Partnerskiego. Możemy ponadto (a) monitorować, rejestrować, wykorzystywać i udostępniać informacje dotyczące Twojej Strony i użytkowników Twojej Strony, które uzyskujemy w związku z umieszczaniem przez Ciebie Specjalnych Linków i Treści Programu (na przykład, informacji, że przed zakupem produktu na Stronie Amazon dany klient Amazon wszedł na nią z Twojej Strony klikając w Specjalny Link), (b) przeglądać i monitorować Twoją Stronę, gromadzić z niej dane przy wykorzystaniu specjalnego oprogramowania oraz poddawać ją innego rodzaju badaniom w celu weryfikacji przestrzegania przez Ciebie niniejszej Umowy, oraz (c) wykorzystywać, powielać, rozpowszechniać i wyświetlać Twoje logo oraz Treści Programu wyświetlone na Twojej Stronie jako wzorcowe przykłady w naszych materiałach szkoleniowych. Informacje na temat sposobów przetwarzania przez nas danych osobowych możesz uzyskać zapoznając się z odpowiednią Informacją o Prywatności Amazon przedstawioną w Załączniku 4.
PROGRAM PARTNERSKI – WYMOGI UCZESTNICTWA
Wersja z 1 listopada 2024 r.
Na Twój wniosek, oraz z zastrzeżeniem naszej zgody, możemy wystawić Ci dodatkowe Identyfikatory Partnera w formie „sub-tagów”, które umożliwiają Ci monitorowanie i optymalizację działania Twoich Specjalnych Linków poprzez umieszczanie różnych sub-tagów w adresach URL różnego rodzaju Specjalnych Linków. W żadnych okolicznościach nie możesz łączyć jakiegokolwiek sub-tagu, innego identyfikatora lub raportu dostarczonego w związku z Programem Partnerskim, z konkretnym użytkownikiem końcowym Twojej Strony (np. nie możesz stosować dynamicznego przypisywania sub-tagów do użytkowników w chwili, gdy wchodzą na Twoją Stronę, w celu monitorowania zachowań takich użytkowników).
Zastępuje równoważne przepisy z wersji z 1 marca 2024 r.
Na Twój wniosek, oraz z zastrzeżeniem naszej zgody, możemy wystawić Ci dodatkowe Identyfikatory Partnera w formie „sub-tagów”, które umożliwiają Ci monitorowanie i optymalizację działania Twoich Specjalnych Linków poprzez umieszczanie różnych sub-tagów w adresach URL różnego rodzaju Specjalnych Linków. W żadnych okolicznościach nie możesz łączyć jakiegokolwiek sub-tagu z konkretnym użytkownikiem końcowym Twojej Strony (np. nie możesz stosować dynamicznego przypisywania sub-tagów do użytkowników w chwili, gdy wchodzą na Twoją Stronę, w celu monitorowania zachowań takich użytkowników).
PROGRAM PARTNERSKI – ZASADY PROGRAMU CREATOR ADS BOOST
Wersja z 1 listopada 2024 r.
Poniższe warunki obowiązują, jeśli otrzymasz zaproszenie i wyrazisz zgodę na udział w programie Creator Ads Boost.
Użytkownik przyjmuje do wiadomości i zgadza się, że treści publikowane przez niego w witrynach powiązanych z programem Creator Ads Boost są uznawane za Przesłane materiały. Użytkownik upoważnia nas do żądania, uzyskiwania i wykorzystywania wskaźników wydajności lub danych od zewnętrznych dostawców usług (w tym Meta i innych dostawców serwisów społecznościowych) dotyczących jego witryny i korzystania przez niego z Programu partnerskiego (“Wskaźniki wydajności”), aby umożliwić nam tworzenie i publikowanie reklam zawierających lub wykorzystujących Przesłane materiały oraz dostarczanie, rozwijanie, ocenianie i ulepszanie Programu partnerskiego i technologii leżących u jego podstaw.
Użytkownik może zakończyć swój udział w programie Creator Ads Boost, klikając przycisk „Zrezygnuj” tutaj. Jeśli użytkownik zrezygnuje z udziału w programie Creators Ads Boost, Amazon podejmie uzasadnione handlowo starania, aby zaprzestać korzystania z danych dotyczących skuteczności w ciągu 3 dni roboczych od daty złożenia rezygnacji lub daty wejścia w życie wypowiedzenia (w zależności od przypadku).
Użytkownik oświadcza i potwierdza, że on sam, sposób korzystania przez niego z Programu Partnerskiego i jego Witryny nie będzie, ani nie będzie upoważniać ani zachęcać żadnej strony trzeciej do bezpośredniego lub pośredniego generowania wyświetleń, zaangażowań, kliknięć lub jakichkolwiek innych działań dla jakiejkolwiek jednostki reklamowej za pomocą jakichkolwiek zautomatyzowanych, zwodniczych, oszukańczych lub innych nieważnych środków, w tym poprzez wielokrotne ręczne kliknięcia, użycie „robotów” lub innych zautomatyzowanych narzędzi. UŻYTKOWNIK BĘDZIE BRONIĆ, ZABEZPIECZAĆ I CHRONIĆ NAS, NASZE PODMIOTY STOWARZYSZONE I LICENCJODAWCÓW, A TAKŻE NASZYCH I ICH PRACOWNIKÓW, CZŁONKÓW ZARZĄDU, DYREKTORÓW I PRZEDSTAWICIELI PRZED WSZELKIMI ROSZCZENIAMI, SZKODAMI, STRATAMI, ZOBOWIĄZANIAMI, KOSZTAMI I WYDATKAMI (W TYM HONORARIAMI PRAWNIKÓW) ZWIĄZANYMI Z FAKTYCZNYM LUB DOMNIEMANYM NARUSZENIEM PRZEZ UŻYTKOWNIKA NINIEJSZYCH OŚWIADCZEŃ I GWARANCJI.
Równoważne przepisy z wersji z 1 marca 2024 r.
Nowy przepis. Brak wcześniejszego równoważnego przepisu