Skontaktuj się z Obsługą klientów programu partnerskiego

Adres e-mail do działu pomocy ds. programu partnerskiego Amazon.pl:

Wypełnij poniższy formularz. Po zakończeniu kliknij w przycisk dodawania (Submit).
Wprowadź adres e-mail powiązany z Twoim Kontem Partnerskim w serwisie Amazon.de. Jeśli nie możesz uzyskać dostępu do tego adresu lub nie złożyłeś/złożyłaś jeszcze wniosku o udział w Programie Partnerskim, podaj alternatywny adres e-mail z odpowiednim komentarzem.
To jest nazwa/imię i nazwisko użyte do założenia konta.
Twoja nazwa influencera Amazon jest generowana automatycznie na podstawie istniejących nazw w mediach społecznościowych i może zostać zmieniona tylko w szczególnych okolicznościach, na przykład w przypadku przydzielenia losowo wygenerowanej nazwy lub w przypadku zmiany nazwy użytkownika w mediach społecznościowych. Skorzystaj z poniższego formularza, aby wyjaśnić swoją prośbę o zmianę nazwy.
Wpisując znaki, które widzisz w polu, pomagasz firmie Amazon zapobiegać automatycznemu lub skryptowemu przesyłaniu formularzy. Umożliwia nam to zapobieganie oszustwom i nadużyciom, dzięki czemu możemy nadal zapewniać wysoką jakość usług dla wszystkich klientów.
Wszystkie żądania podlegają przeglądowi. W przypadku zatwierdzenia żądania otrzymasz powiadomienie e-mail w ciągu 7–10 dni roboczych.