Polska
  • Proces oceny wniosków

Proces oceny wniosków



Czym jest proces oceny wniosków?

Szukamy parterów, którzy wnoszą wartość dodaną dla klientów serwisu Amazon. Jeśli kochasz to, co robisz, zajmujesz się pisaniem opinii, stylizacją, tworzeniem treści lub promocją produktów oraz chcesz polecać swoim czytelnikom produkty w serwisie Amazon, być może pasujesz do naszego programu.

Po dokonaniu rejestracji nasz zespół zajmujący się partnerami sprawdzi Twój wniosek, ale dopiero po doprowadzeniu do kwalifikujących się do programu sprzedaży (wymagamy co najmniej trzech w ciągu pierwszych 180 dni). Informujemy równocześnie, że zamówienia prywatne nie są brane pod uwagę. Proces oceny obejmuje sprawdzenie wszystkich podanych przez Ciebie stron (witryny, aplikacje mobilne i strony w mediach społecznościowych). Dzięki temu możemy upewnić się, że spełniają one nasze standardy w zakresie doświadczeń klienta. Wszystkie strony muszą zawierać solidne, oryginalne treści (nawet po usunięciu elementów reklamowych). Złota zasada to posiadanie co najmniej 10 postów. Muszą być one ogólnodostępne (np. nie mogą być jedynie dostępne dla grupy zamkniętej lub ograniczone płatnym dostępem do treści). Nieodpowiednie strony nie mogą w żadnym wypadku uczestniczyć w programie.

Oto czego szukamy w każdej z tych kategorii. Radzimy przyjrzeć się dobrze tym wytycznym w procesie składania wniosku i oceny, ponieważ odrzucimy wnioski, które nie spełniają naszych standardów. Niestety nie mamy możliwości ponownej oceny już raz odrzuconego wniosku. Prosimy również pamiętać o aktualizowaniu listy stron, abyśmy mogli ocenić właściwe źródła ruchu.

Witryny internetowe

Treści witryny muszą być aktualne (ogólnie rzecz biorąc nie starsze niż 60 dni). Musisz być właścicielem tej witryny.

Aplikacje mobilne

Twoja aplikacja musi spełniać wymogi naszej Polityki aplikacji mobilnych.

Portale społecznościowe

Obecnie akceptujemy jedynie następujące portale społecznościowe: Facebook (w tym strony grup otwartych oraz strony fan page, ale bez stron osobistych), Instagram, Twitter, YouTube oraz Twitch.tv. Twój wniosek musi zawierać dokładny adres URL Twojej strony w mediach społecznościowych (nie podawaj samego adresu URL sieci społecznościowej, np. „Facebook.com”, „instagram.com”).

Twoja strona lub grupa sieci społecznościowej muszą mieć pokaźną historię oraz dużą liczbę organicznych followersów/polubień (w większości przypadków co najmniej 500). Musi być również publicznie dostępna (na przykład nie może zawierać zamkniętych ani ukrytych stron grupowych). Nie wysyłaj wniosku ze stroną w mediach społecznościowych, na której Twoje posty lub liczba obserwujących/subskrybentów są ukryte przed osobami, które jej nie obserwują.

Często zadawane pytania dotyczące wniosków

Moje konto zostało odrzucone, ponieważ nie używa na moich stronach specjalnych „oznaczonych tagami” linków. Czym one są i jak mogę naprawić ten błąd?

Specjalne linki partnerskie to identyfikatory (np. abcd-20) osadzone w linkach do produktów Amazon. Te tagi muszą być osadzone w linkach do produktów Amazon na stronach zadeklarowanych we wniosku. Kliknij tutaj, aby utworzyć specjalne „oznaczone tagami” linki do produktów.

Jeśli wysyłasz wniosek ponownie po odrzuceniu poprzedniego konta, zaktualizuj linki do produktów Amazon na Twojej stronie, tak aby zawierały specjalne „oznaczone tagami” linki z nowego wniosku.

Dlaczego mój wniosek został odrzucony z powodu nieoryginalnej treści lub braku treści?

Przeglądając stronę internetową, szukamy atrakcyjnego powodu, dla którego klient miałby ją odwiedzić. Chcemy, aby strona partnerska była wartością dodaną dla klientów, pozwalającą im na zdobycie, często trudno dostępnych, informacji na dany temat lub na temat produktu. Oceniana strona internetowa musi zawierać oryginalne treści, które odpowiadają tym wymaganiom.

Strony, które odniosły sukces, zapewnią klientowi wyjątkowe wrażenia lub wgląd i informacje niedostępne nigdzie indziej. Dobrze napisane informacje na określony temat pomogą Ci zbudować grono odbiorców, co da klientowi powód do odwiedzenia Twojej strony, nie tylko raz, ale i w przyszłości.

Mój wniosek został odrzucony z powodu naruszenia znaku towarowego. Jak mogę naprawić ten błąd?

Twoja strona nie może zawierać niezatwierdzonych materiałów ze znakami towarowymi Amazon. Dotyczy to słów, obrazów, recenzji klientów Amazon lub innych materiałów zawierających znaki towarowe, które mogą fałszywie przedstawiać Twoje relacje z firmą Amazon.

Abyśmy mogli ponownie rozpatrzyć możliwość przystąpienia do programu, przed ponownym przesłaniem wniosku upewnij się, że Twoja strona jest zgodna z naszymi wytycznymi dotyczącymi znaków towarowych.

Ważne informacje

Miej również na uwadze, że zgodnie z naszymi Warunkami Współpracy musisz określić się jako Partner Amazon używając sformułowań podanych tutaj. Nie możesz oferować żadnej osobie lub podmiotowi świadczenia wzajemnego, wynagrodzenia lub zachęty finansowej za używanie Twoich linków albo prosić o wsparcie poprzez używanie Twoich linków (np. poprzez informację o zasilaniu konta danej organizacji charytatywnej lub innej środkami pochodzącymi z zamówień albo promowanie używania Twoich linków do wsparcia Ciebie lub Twojej firmy).

Co o tym sądzisz?

Masz sugestie lub komentarze na temat strony internetowej Strefa Partnera? Daj nam znać.