- Czy mogę zgłosić się do Programu Partnerskiego więcej niż raz?
- Mam więcej niż jedną stronę internetową. Jak mogę zarejestrować je wszystkie w systemie?
- Przypadkowo wysłałem zgłoszenie do Programu Partnerskiego więcej niż raz. Co powinienem zrobić?
- Dodawanie nowej strony do Listy stron internetowych.
- Usuwanie z Listy strony, której dawno nie używałeś
Czy mogę zgłosić się do Programu Partnerskiego więcej niż raz?
O ile nie wyraziliśmy wcześniejszej pisemnej zgody, Twój udział w Programie jest ograniczony do jednego konta w każdej kategorii. Jeżeli ustalimy, że więcej niż jedno konto Programu w danej kategorii należy do Ciebie, jest przez Ciebie lub w Twoim imieniu obsługiwane lub nadzorowane, możemy podjąć decyzję o zamknięciu jednego lub wszystkich kont. Zgłaszając się do Programu, musisz wybrać z dostępnej listy kategorię, która najdokładniej precyzuje sposób, w jaki będziesz przekierowywać użytkowników do strony Amazon.de.
Możesz wybrać tylko jedną kategorię. Jeżeli nie wiesz, jaką kategorię wybrać, skontaktuj się z nami przed wysłaniem zgłoszenia za pomocą formularza kontaktowego. Jeżeli w dowolnym momencie obowiązywania niniejszej umowy zmienisz swoją stronę lub sposób uczestnictwa w Programie, w wyniku czego wybrana podczas rejestracji kategoria nie będzie już aktualna, musisz niezwłocznie zaktualizować informacje dotyczące Twojego konta.