Centrum raportów
Centrum raportów powstało, aby dostarczyć Ci bezcennej wiedzy, która pomoże zarządzać Twoimi wynikami i optymalizować je.
- Zapewniamy łatwo czytelne raporty, które zawierają szczegółowe dane dotyczące wyników osiąganych przez Twoje linki, aby dać Ci zachętę do optymalizacji Twoich rezultatów w programie.
- Do udostępnianych informacji należą dane dotyczące ruchu na stronie, zarobków, współczynników konwersji oraz rodzajów linków. Nasze raporty sporządzane w czasie niemal rzeczywistym sprawiają, że masz informacje niezbędne do maksymalizacji potencjału zarobkowego Twojej strony.
- Podsumowanie zarobków według programu – wyświetl zarobki z tytułu opłat za reklamę i premii w zakładce Podsumowanie. Dalsze szczegóły znajdziesz w zakładkach Opłaty i Premie.
- Raporty pobrań pozwalają na organizowanie i korzystanie z danych w wybrany przez Ciebie sposób.
Jakie rodzaje raportów dostępne są dla partnerów?
- Zarobki - Ten raport zawiera szczegółową listę zarobków pochodzących z rekomendacji produktów, w tym podsumowanie zarobków z premii.
- ZamówieniaRaport zamówień zawiera produkty zamówione po poleceniu ich przez partnera i dostarcza informacje o tym, w jaki sposób klienci zostali przekierowani do produktu lub z nim powiązani.
- Podsumowanie Tracking ID - Dzięki Tracking ID możesz analizować wyniki różnych stron lub strategii marketingowych, jednocześnie zarabiając, przy użyciu jednego ID partnera. Zapewniamy podsumowania dla wszystkich Tracking ID, które wykazały aktywność w interesującym Cię okresie. Zapewniamy również informacje odnośnie do Tracking ID dla każdej transakcji wykonanej z użyciem Twoich linków partnerskich.
- Rodzaj linku Raport dla rodzaju linków pokazuje wyniki różnych typów linków i reklam oferowanych w Programie Partnerskim w odniesieniu do zamówień i wysyłek produktów.
- Trendy dobowe - Ten raport ujawnia liczbę unikalnych użytkowników, których skierowałeś(-łaś) do Amazon.de z Twojej strony.