- Dlaczego uprzednio podlinkowany przeze mnie przedmiot nie wyświetla się już w serwisie Amazon?
- Jak mogę stworzyć prosty link tekstowy do określonego produktu w serwisie Amazon.de?
- Jak mogę stworzyć prosty link tekstowy do określonego produktu w serwisie Amazon?
- Jak mogę podlinkować określoną stronę serwisu Amazon.pl?
- Dlaczego moje tracking ID nie pojawia się w adresie URL po kliknięciu przez użytkownika i przekierowaniu go z mojej strony do serwisu Amazon.pl?
- Które rodzaje linku nie wymagają użycia elementów iframes?
Dlaczego uprzednio podlinkowany przeze mnie przedmiot nie wyświetla się już w serwisie Amazon?
Zazwyczaj usuwamy produkty z naszego katalogu ze względu na brak dostępności lub zastąpienie ich nowszą wersją. Nowe wersje mają nowe numery ASIN, które dostępne są w naszym katalogu. Można je znaleźć, wpisując jedno lub dwa słowa z ich nazwy bądź nazwisko artysty lub producenta. Można nimi zastąpić poprzednie numery.