Moje konto zostało zamknięte. Czy mogę odwołać się od decyzji zamknięcia konta?

W programie partnerskim Amazon ogromnie ważne jest zaufanie klientów. Jeśli Twoje konto zostało zamknięte z powodu uznawanego przez nas za naruszenie niezagrażające zaufaniu klientów (np. nie odpowiedziałeś(-aś) na prośbę o udzielenie dalszych informacji), możesz skorygować to naruszenie i odwołać się od decyzji, podając informacje wymagane przez nas w odpowiedzi na ostrzeżenie. Jeśli Twoje konto zostało zamknięte ponieważ stanowi zagrożenie utraty zaufania klientów (np. przekierowywanie ruchu ze strony internetowej Amazon), rozważymy wyłącznie takie odwołanie, w którym znajdą się szczegółowo opisane dowody na to, że informacje użyte przez nas do analizy naruszenia były nieprawidłowe.

Aby wnieść odwołanie, skorzystaj z formularza „Skontaktuj się z nami” w ciągu 5 dni roboczych od zamknięcia konta.

Wybierz temat „Odwołanie od zamknięcia konta” z menu rozwijanego. Należy pamiętać, że jeśli Twoja aplikacja została odrzucona (inaczej niż w przypadku zamknięcia konta), możesz aplikować ponownie po spełnieniu wymogów programu. Dowiedz się więcej na temat naszego procesu rozpatrywania aplikacji, klikając tutaj.