- Wycofanie funkcji „Wyszukaj dowolny produkt” – FAQ
- SiteStripe Help
- Pomoc Mobile GetLink
- Najczęściej zadawane pytania dot. widgetów programu Partnerzy Amazon
Wycofanie funkcji „Wyszukaj dowolny produkt” – FAQ
W dniu 28 lutego 2022 r. wycofamy z użycia funkcję „Quicklinks: Wyszukaj produkty” znajdującą się na stronie głównej oraz funkcję „Wyszukaj dowolne produkty” znajdującą się w menuLinki produktów > Wyszukaj.
Zobacz poniższe zrzuty ekranu dla porównania.
Jak mogę wyszukać produkt do polecenia?Aby wyszukać preferowany produkt, zalecamy skorzystanie z funkcji wyszukiwania produktów na stronie internetowej Amazon lub aplikacji mobilnej do zakupów. Strona internetowa i aplikacja Amazon posiadają wiele przydatnych filtrów i funkcji sortowania, które pomogą Ci znaleźć odpowiedni produkt, który możesz polecić swoim odbiorcom.
Jak mogę utworzyć oznaczony link partnerski z moich wyników wyszukiwania?Po zawężeniu wyników wyszukiwania do kilku produktów lub pojedynczego produktu, możesz użyć narzędzia Site Stripe na stronie Amazon lub funkcji Mobilny Get Link w aplikacji mobilnej Amazon i wygenerować oznaczony link partnerski.
Czy mogę utworzyć ten link na stronie Amazon?Tak. Tutaj dowiesz się, jak korzystać z narzędzia Site Stripe.
Czy mogę utworzyć ten link w aplikacji do zakupów Amazon?Tak. Tutaj dowiesz się, jak korzystać z narzędzia Mobilny Get Link.