- Czy mogę sprawdzić, czy moje linki prowadzą poprzez tagi do mojego konta?
- Jakie są wymagania do użycia API reklamy produktowej?
- Czy mogę wstawiać linki partnerskie w aplikacji mobilnej?
- Czy mogę używać danych z API reklamy produktowej w mojej aplikacji mobilnej?
- Jak mogę uzyskać konkretne dane, takie jak ceny, ASIN, zdjęcia i opinie klientów?
- Jak mogę sprawdzić, czy mam aktywny dostęp do API reklamy produktowej?
- Jak zwiększyć swój współczynnik żądań?
- W moim żądaniu API reklamy produktowej wystąpił błąd.
- Gdzie mogę znaleźć moje klucze dostępu?
Czy mogę sprawdzić, czy moje linki prowadzą poprzez tagi do mojego konta?
Użytkownicy mogą to sprawdzić sami, bez pomocy. Jeśli korzystasz z linków wygenerowanych ze strony programu partnerskiego, możesz wyszukać swoje Store ID po dodaniu linku lub kodu do Twojej strony. Po aktualizacji strony kliknij link, który chcesz sprawdzić, i wyszukaj swoje Store ID lub Tracking ID w adresie URL. Najczęściej pojawia się on w formie “&tag=(store/tracking ID)” w adresie URL. Opcja alternatywna: po dodaniu linku do swojej strony możesz skontaktować się z Obsługą klienta Programu Partnerskiego, aby zweryfikować, czy konkretne pozycje są zalinkowane lub „zatagowane” do Twojego unikalnego ID partnera, podając adres URL strony, na której wyświetlane są linki.
Jeśli tworzysz własne linki, możesz skorzystać również z narzędzia do sprawdzania linków, widocznego poniżej. Narzędzie do sprawdzania linków służy do sprawdzania linków, które tworzysz lub modyfikujesz na własną rękę, poza Strefą Partnera. Miej na uwadze, że linki, które tworzysz w Strefie Partnera, zostają automatycznie zakodowane do wybranego przez Ciebie Tracking ID, toteż narzędzie do sprawdzania linków nie działa z linkami utworzonymi w Strefie Partnera.
Możesz skontaktować się z Obsługą klienta drogą telefoniczną, mailową lub poprzez czat na naszej stronie Skontaktuj się z nami.