- W moim żądaniu API reklamy produktowej wystąpił błąd.
- Jakie są wymagania do użycia API reklamy produktowej?
- Czy mogę sprawdzić, czy moje linki prowadzą poprzez tagi do mojego konta?
- Czy mogę wstawiać linki partnerskie w aplikacji mobilnej?
- Czy mogę używać danych z API reklamy produktowej w mojej aplikacji mobilnej?
- Jak mogę uzyskać konkretne dane, takie jak ceny, ASIN, zdjęcia i opinie klientów?
- Jak mogę sprawdzić, czy mam aktywny dostęp do API reklamy produktowej?
- Jak zwiększyć swój współczynnik żądań?
- Gdzie mogę znaleźć moje klucze dostępu?
W moim żądaniu API reklamy produktowej wystąpił błąd.
API reklamy produktowej serwisu Amazon grupuje błędy w trzy kategorie, aby ułatwić partnerom jak najłatwiejsze rozwiązywanie problemów:
- Błędy typu "2XX" wywoływane są przez pomyłki w żądaniach. W Twoim żądaniu może na przykład brakować wymaganego parametru. Powiadomienie o błędzie w odpowiedzi pozwala domyślić się, co poszło nie tak.
- Błędy typu "4XX" to błędy trwałe. Gdy uzyskasz taki błąd, wyślij żądanie ponownie.
- Błędy typu "5XX" to błędy trwałe, które są odzwierciedleniem błędu wewnętrznego w serwisie Amazon. Błąd 503 oznacza, że przesyłasz żądania zbyt szybko. W takim przypadku musisz spowolnić współczynnik żądań do jednego na sekundę.
- Jeśli nie uda Ci się zdiagnozować błędu, radzimy zajrzeć do naszego Przewodnika na start, aby dowiedzieć się więcej na ten temat. Możesz również zajrzeć do Przewodnika po najlepszych praktykach, aby uzyskać więcej sugestii.
- Jeśli nie znajdziesz w tych przewodnikach pomocnych informacji, opublikuj swoje pytanie na forach na temat API reklamy produktowej. Wielu doświadczonych Partnerów Amazon regularnie udziela się na tych forach i odpowiada na pytania.