Liczba otrzymywanych przez Ciebie żądań API zależy od sprzedaży w serwisie Amazon wywoływanych przez ruch na Twojej witrynie. Jeśli Twoi użytkownicy klikają linki pochodzące z Twoich żądań do API reklamy produktowej (PA-API), a następnie przechodzą do Amazon i dokonują zakupów, te zakupy są podliczane. Gdy te zakupy są następnie wysyłane do klientów końcowych, Ty otrzymujesz opłaty za reklamę, a Twój współczynnik żądań API wzrasta (aż do osiągnięcia limitu), w oparciu o całkowity przychód ze sprzedaży. Aby obliczyć Twój limit żądań, używamy tylko przychodu ze sprzedaży pochodzącego z adresów URL powiązanych z API reklamy produktowej.
Każde konto używane do uzyskiwania dostępu do API reklamy produktowej jest początkowo objęte limitem jednego żądania na sekundę. Każde konto otrzymuje dodatkowe żądanie na sekundę (do maksymalnie 10) za każde 4600 $ przychodu ze sprzedaży powiązanego z Kontem Partnerskim, które jest połączone z Twoim API reklamy produktowej, w 30-dniowym okresie śledzenia konta (około 0,11 $ na minutę).
Możesz mieć pewność, że Twoje sprzedaże są kojarzone z żądaniami API reklamy produktowej, zapewniając, że: