- Gdzie mogę znaleźć moje klucze dostępu?
- Jakie są wymagania do użycia API reklamy produktowej?
- Czy mogę sprawdzić, czy moje linki prowadzą poprzez tagi do mojego konta?
- Czy mogę wstawiać linki partnerskie w aplikacji mobilnej?
- Czy mogę używać danych z API reklamy produktowej w mojej aplikacji mobilnej?
- Jak mogę uzyskać konkretne dane, takie jak ceny, ASIN, zdjęcia i opinie klientów?
- Jak mogę sprawdzić, czy mam aktywny dostęp do API reklamy produktowej?
- Jak zwiększyć swój współczynnik żądań?
- W moim żądaniu API reklamy produktowej wystąpił błąd.
Gdzie mogę znaleźć moje klucze dostępu?
Istniejące klucze dostępu możesz zlokalizować w Strefie Partnera, wybierając opcję „API reklamy produktowej” w rozwijanym menu „Narzędzia”. W kategorii „zarządzaj swoimi danymi dostępowymi” możesz wyświetlić swoje istniejące klucze dostępu lub „dodać dane dostępowe”, a następnie pobrać swoje klucze, korzystając z opcji „Pobierz dane dostępowe”.
Upewnij się, że zachowujesz informacje dotyczące kluczy dostępu w bezpiecznej lokalizacji. Będziesz używać tych danych dostępowych do wysyłania żądań do API reklamy produktowej. Jeśli stracisz ID klucza dostępu lub powiązany z nim klucz tajny, musisz utworzyć nową parę kluczy.