Polska

Uwierzytelnianie dwuskładnikowe podczas uzyskiwania dostępu do szczegółów płatności

  1. Dlaczego powinno mnie to zainteresować? Wzmocniliśmy bezpieczeństwo Twoich danych płatniczych w Strefie Partnera, dlatego aby przeglądać lub edytować Twoje dane, musisz obecnie przejść dwuetapowe uwierzytelnienie. Oznacza to, ze po wejściu na stronę metody płatności otrzymasz na swoje urządzenie mobilne hasło jednorazowe OTP (One Time Password).
  2. Czy to zmienia sposób logowania na moje konto? Nie, będziesz nadal logować się do Strefy Partnera, używając swoich danych logowania partnera (nazwa użytkownika i hasło). Funkcje zwiększonego bezpieczeństwa dotyczą wyłącznie prób przeglądania lub edytowania Twoich informacji o płatnościach.
  3. Jak korzystać z uwierzytelniania dwuetapowego? Po zalogowaniu się przez Ciebie do Strefy Partnera i przejściu na stronę aktualizacji metody płatności, poprosimy Cię o wybranie sposobu przesłania jednorazowego hasła OTP (poprzez SMS lub połączenie głosowe). OTP to krótkie hasło numeryczne, które zostanie wysłane w wiadomości SMS lub poprzez połączenie głosowe na Twój zarejestrowany numer telefonu. Pozostaje ono ważne tylko przez 10 minut. Po tym czasie hasło wygaśnie i konieczne będzie ponowienie żądania przesłania hasła OTP. Po otrzymaniu hasła OTP wprowadź je w polu „wpisz kod” (enter code) na ekranie, aby przejść do strony aktualizacji metody płatności.
  4. Dlaczego poproszono mnie o ponowne zalogowanie? W niektórych przypadkach poprosimy Cię o ponowne zalogowanie się do Strefy Partnera. Jest to element aktualizacji płatności zwiększający bezpieczeństwo.
  5. Co mam zrobić, jeśli nie podałem(-łam) numeru telefonu podczas rejestracji? W każdej chwili możesz dodać numer telefonu do swojego Konta Partnerskiego lub zaktualizować stary numer. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej. Jeśli nie masz numeru telefonu przypisanego do Konta Partnerskiego Amazon, możesz też go wpisać po wejściu na stronę płatności. W tym celu wpisz numer telefonu komórkowego na ekranie „dodaj numer telefonu komórkowego” („add a mobile number”) i kliknij „kontynuuj” (continue), aby otrzymać hasło OTP do uwierzytelnienia.
  6. Nie mam dostępu do adresu mailowego lub numeru telefonu, który przypisałem(-łam) do mojego Konta Partnerskiego Amazon. Co mogę zrobić? Musisz skorzystać z funkcji odzyskania Konta Partnerskiego Amazon. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.