Zaloguj się
lub
Zarejestruj się
Kraj
  • Pomoc
  • Informacje na temat prowizji i płatności
Pomoc – wszystkie tematy
  • Płatności
  • Przychody z tytułu prowizji
  • Informacje podatkowe

Płatności

  • Ustawienia płatności
    • Z których metod płatności mogę skorzystać?
    • Dlaczego jako metodę płatności warto wybrać automatyczny przelew na konto zamiast czeku?
    • Zmiana metody płatności
    • Ustawienia minimalnej kwoty płatności
    • Kiedy zaczynają obowiązywać zmiany ustawień płatności?
    • Uwierzytelnianie dwuskładnikowe podczas uzyskiwania dostępu do szczegółów płatności
    • Sekcja FAQ - Fx4Cash - Rozwiązanie dotyczące przelewów międzynarodowych
  • Harmonogram płatności
    • Kiedy otrzymam płatność
    • Kiedy kończy się miesiąc?
    • Płatność do mnie nie dotarła
    • Czy muszę wystawić fakturę, aby otrzymać płatność?
    • Jak mogę przejrzeć swoją historię płatności?
    • Kiedy zobaczę swoje zarobki w menu Historia płatności?
    • Dlaczego mam ujemne saldo konta?
    • Co się stanie z moimi przychodami z tytułu prowizji, jeśli nie przekroczą one minimalnego progu dla płatności?
    • Automatyczne powiadomienia dot. problemów z bezpośrednimi przelewami na konto – Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
  • Wyłączone produkty
  • Warunki współpracy
  • Zasady programu
  • Warunki użytkowania
  • Skontaktuj się z nami
© 1996-2025, Amazon.com, Inc.
Na tej stronie używamy plików cookie i podobnych narzędzi (zwanych łącznie „cookies”) wyłącznie do świadczenia usług na rzecz użytkownika, w tym uwierzytelniania użytkownika, zachowania jego ustawień, poprawy bezpieczeństwa i dostarczania treści. Inne witryny i usługi firmy Amazon mogą wykorzystywać pliki cookie do dodatkowych celów; aby dowiedzieć się więcej na temat tego, jak firma Amazon wykorzystuje pliki cookie, należy zapoznać się z Informacją o plikach cookie firmy Amazon .