Płatności
-
Ustawienia płatności
- Z których metod płatności mogę skorzystać?
- Dlaczego jako metodę płatności warto wybrać automatyczny przelew na konto zamiast czeku?
- Zmiana metody płatności
- Ustawienia minimalnej kwoty płatności
- Kiedy zaczynają obowiązywać zmiany ustawień płatności?
- Uwierzytelnianie dwuskładnikowe podczas uzyskiwania dostępu do szczegółów płatności
- Sekcja FAQ - Fx4Cash - Rozwiązanie dotyczące przelewów międzynarodowych
-
Harmonogram płatności
- Kiedy otrzymam płatność
- Kiedy kończy się miesiąc?
- Płatność do mnie nie dotarła
- Czy muszę wystawić fakturę, aby otrzymać płatność?
- Jak mogę przejrzeć swoją historię płatności?
- Kiedy zobaczę swoje zarobki w menu Historia płatności?
- Dlaczego mam ujemne saldo konta?
- Co się stanie z moimi przychodami z tytułu prowizji, jeśli nie przekroczą one minimalnego progu dla płatności?
- Automatyczne powiadomienia dot. problemów z bezpośrednimi przelewami na konto – Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
- Wyłączone produkty