Polska
Stany Zjednoczone
Zjednoczone Królestwo
Niemcy
Francja
Japonia
Kanada
Chiny
Włochy
Hiszpania
Indie
Brazylia
Meksyk
Australia
Zjednoczone Emiraty Arabskie
Singapur
Holandia
Arabia Saudyjska
Szwecja
Polska
Belgia
Dołącz teraz za DARMO!
lub
Zaloguj się
Strona główna
Raporty
Pomoc
Pomoc dotycząca programu
Akademia twórców
Warunki Współpracy
Skontaktuj się z nami
Włącz obsługę JavaScript
Pomoc – wszystkie tematy
Informacje na temat prowizji i płatności
Pierwsze kroki
O twoim koncie
Informacje o linkach
Narzędzia i funkcje
Informacje o interfejsie API reklamy produktu (PA-API)
O Aplikacjach mobilnych
Informacje na temat raportowania
Amazon Influencer Program
Wskazówki
Obsługa umów operacyjnych
Słownik
Informacje na temat prowizji i płatności
Przychody z tytułu prowizji
Które produkty kwalifikują się do uzyskiwania przychodów z tytułu prowizji i jakie prowizje są naliczane?
Ile zarobię, generując sprzedaż przez moje linki?
Ile czasu mają użytkownicy na dodanie produktu do koszyka po kliknięciu jednego z moich linków przekierowujących do strony Amazon.pl, żeby naliczono mi przychody z tytułu prowizji za ich zakupy?
Dlaczego za prywatne korzystanie z programu naliczane są potrącenia?
Dlaczego mam ujemne saldo konta?
Zmiany opłat za program standardowy — często zadawane pytania
Płatności
Ustawienia płatności
Z których metod płatności mogę skorzystać?
Dlaczego jako metodę płatności warto wybrać automatyczny przelew na konto zamiast czeku?
Zmiana metody płatności
Ustawienia minimalnej kwoty płatności
Kiedy zaczynają obowiązywać zmiany ustawień płatności?
Uwierzytelnianie dwuskładnikowe podczas uzyskiwania dostępu do szczegółów płatności
Sekcja FAQ - Fx4Cash - Rozwiązanie dotyczące przelewów międzynarodowych
Harmonogram płatności
Kiedy otrzymam płatność
Kiedy kończy się miesiąc?
Płatność do mnie nie dotarła
Czy muszę wystawić fakturę, aby otrzymać płatność?
Jak mogę przejrzeć swoją historię płatności?
Kiedy zobaczę swoje zarobki w menu Historia płatności?
Dlaczego mam ujemne saldo konta?
Co się stanie z moimi przychodami z tytułu prowizji, jeśli nie przekroczą one minimalnego progu dla płatności?
Automatyczne powiadomienia dot. problemów z bezpośrednimi przelewami na konto – Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Wyłączone produkty
Informacje podatkowe
Informacje dla partnerów z siedzibą w UE, ale poza Luksemburgiem
Informacje dla partnerów z siedzibą w Luksemburgu
Jaki jest adres i numer rejestracyjny VAT Amazon Europe Core?
Czy muszę wystawiać fakturę VAT?
Mieszkam w Luksemburgu. Czy Amazon wystawi mi fakturę wystawioną przez nabywcę?
Mam siedzibę w Luksemburgu. Czy muszę naliczać podatek VAT?