Informacje na temat prowizji i płatności
-
Przychody z tytułu prowizji
- Które produkty kwalifikują się do uzyskiwania przychodów z tytułu prowizji i jakie prowizje są naliczane?
- Ile zarobię, generując sprzedaż przez moje linki?
- Ile czasu mają użytkownicy na dodanie produktu do koszyka po kliknięciu jednego z moich linków przekierowujących do strony Amazon.pl, żeby naliczono mi przychody z tytułu prowizji za ich zakupy?
- Dlaczego za prywatne korzystanie z programu naliczane są potrącenia?
- Dlaczego mam ujemne saldo konta?
- Zmiany opłat za program standardowy — często zadawane pytania
-
Płatności
-
Ustawienia płatności
- Z których metod płatności mogę skorzystać?
- Dlaczego jako metodę płatności warto wybrać automatyczny przelew na konto zamiast czeku?
- Zmiana metody płatności
- Ustawienia minimalnej kwoty płatności
- Kiedy zaczynają obowiązywać zmiany ustawień płatności?
- Uwierzytelnianie dwuskładnikowe podczas uzyskiwania dostępu do szczegółów płatności
- Sekcja FAQ - Fx4Cash - Rozwiązanie dotyczące przelewów międzynarodowych
-
Harmonogram płatności
- Kiedy otrzymam płatność
- Kiedy kończy się miesiąc?
- Płatność do mnie nie dotarła
- Czy muszę wystawić fakturę, aby otrzymać płatność?
- Jak mogę przejrzeć swoją historię płatności?
- Kiedy zobaczę swoje zarobki w menu Historia płatności?
- Dlaczego mam ujemne saldo konta?
- Co się stanie z moimi przychodami z tytułu prowizji, jeśli nie przekroczą one minimalnego progu dla płatności?
- Automatyczne powiadomienia dot. problemów z bezpośrednimi przelewami na konto – Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
- Wyłączone produkty
-
Ustawienia płatności
-
Informacje podatkowe
- Informacje dla partnerów z siedzibą w UE, ale poza Luksemburgiem
- Informacje dla partnerów z siedzibą w Luksemburgu
- Jaki jest adres i numer rejestracyjny VAT Amazon Europe Core?
- Czy muszę wystawiać fakturę VAT?
- Mieszkam w Luksemburgu. Czy Amazon wystawi mi fakturę wystawioną przez nabywcę?
- Mam siedzibę w Luksemburgu. Czy muszę naliczać podatek VAT?