- Dlaczego za prywatne korzystanie z programu naliczane są potrącenia?
- Które produkty kwalifikują się do uzyskiwania przychodów z tytułu prowizji i jakie prowizje są naliczane?
- Ile zarobię, generując sprzedaż przez moje linki?
- Ile czasu mają użytkownicy na dodanie produktu do koszyka po kliknięciu jednego z moich linków przekierowujących do strony Amazon.pl, żeby naliczono mi przychody z tytułu prowizji za ich zakupy?
- Dlaczego mam ujemne saldo konta?
- Zmiany opłat za program standardowy — często zadawane pytania
Dlaczego za prywatne korzystanie z programu naliczane są potrącenia?
Nie wypłacamy prowizji z tytułu pośrednictwa w sprzedaży produktów, które sam(a) zakupiłeś(-łaś) przez własne linki. Obejmuje to zamówienia dla klientów, zamówienia w imieniu klientów oraz zamówienia na produkty, które będą wykorzystywane przez Ciebie, Twoich przyjaciół, krewnych lub partnerów w jakikolwiek sposób. Z uwagi na fakt, że metody określania, czy zakup został dokonany do celów prywatnych, są zastrzeżone, nie możemy udostępnić pełnej listy kryteriów pozwalających zidentyfikować zamówienia niekwalifikowane.
Program Partnerski serwisu Amazon.pl to program reklamowy, a nie zniżkowy. Celem programu jest gratyfikacja (w postaci uzyskiwania przychodów z tytułu prowizji) naszych partnerów za polecanie nas nowym klientom. Partnerzy przestaną kwalifikować się do uzyskania przychodów z tytułu prowizji w momencie dokonywania zakupów samodzielnie lub zlecania znanym im osobom regularnych zamówień przez ich linki w celu uzyskania przychodów z tytułu prowizji. (Więcej informacji dostępnych jest w Warunkach Współpracy, ustęp 7).