Ile czasu mają użytkownicy na dodanie produktu do koszyka po kliknięciu jednego z moich linków przekierowujących do strony Amazon.pl, żeby naliczono mi przychody z tytułu prowizji za ich zakupy?

Uzyskujesz przychody z tytułu prowizji za każdy kwalifikujący się produkt dodany do koszyka użytkownika w ciągu 24 godzin od przekierowania do serwisu Amazon.pl za pośrednictwem linku partnerskiego. 24-godzinne okno zamyka się wcześniej w dwóch przypadkach: w momencie złożenia zamówienia przez użytkownika lub jeżeli w międzyczasie wejdzie on na stronę, korzystając z linku innego partnera. Po upływie 24 godzin od kliknięcia linku nie masz już możliwości uzyskania przychodów z tytułu prowizji przy kolejnych zakupach użytkownika. Jeżeli jednak klient ponownie wejdzie na Amazon.pl dzięki jednemu z Twoich linków partnerskich, otworzy się nowe 24-godzinne okno.

Oczywiście może się zdarzyć, że klient zostanie przekierowany na stronę Amazon.pl z jednego z Twoich linków partnerskich, doda produkt do koszyka, ale ostatecznie nie dokona zakupu. Jeżeli produkt znajdzie się w koszyku w tym 24-godzinnym okresie, uzyskasz prowizję z tytułu pośrednictwa, jeśli zamówienie zostanie zrealizowane przed wygaśnięciem koszyka (zwykle po 90 dniach). Prowizja z tytułu pośrednictwa zostanie dopisana na Twoim Koncie Partnerskim dopiero w momencie zakupu produktu, przyjętej dostawy i przekazania pełnej płatności na rzecz Amazon.pl.