- Dlaczego mam ujemne saldo konta?
- Które produkty kwalifikują się do uzyskiwania przychodów z tytułu prowizji i jakie prowizje są naliczane?
- Ile zarobię, generując sprzedaż przez moje linki?
- Ile czasu mają użytkownicy na dodanie produktu do koszyka po kliknięciu jednego z moich linków przekierowujących do strony Amazon.pl, żeby naliczono mi przychody z tytułu prowizji za ich zakupy?
- Dlaczego za prywatne korzystanie z programu naliczane są potrącenia?
- Zmiany opłat za program standardowy — często zadawane pytania
Dlaczego mam ujemne saldo konta?
Sporadycznie może się zdarzyć, że duża liczba produktów wysłanych w minionym miesiącu (za które otrzymałeś już wynagrodzenie) została zwrócona lub zrefundowana w bieżącym miesiącu. Tym samym wysokość Twoich należności wobec nas przekracza Twoje wpływy za opłaty za reklamę w danym miesiącu. Oznacza to ujemne saldo konta. Jeżeli taka sytuacja wystąpi, odliczymy kwotę powstałego zobowiązania od przyszłych wpływów za opłaty za reklamę. Nie będzie zatem konieczności przesyłania nam pieniędzy.