- Dlaczego w raporcie zarobków pojawiają się ujemne wartości?
- Jaka jest różnica pomiędzy „Refundacją” (Refund) a „Zwrotem” (Return) w moich raportach?
- Dlaczego oznaczyliście dany produkt jako zrefundowany lub zwrócony?
- Jak mogę wygenerować własne raporty przy pomocy formatu XML?
- Jak odczytywać raport dla rodzaju linków
- Jak czytać Raporty zarobków
- Jak czytać Raport zamówień
- Jak sprawić, aby akcentowane litery były wyświetlane poprawnie podczas pobierania rozdzielanych tabulatorami raportów?
Dlaczego w raporcie zarobków pojawiają się ujemne wartości?
Ujemne wartości oznaczają zwrócone lub zrefundowane produkty. Klienci muszą zostać przekierowani z Twojej strony na naszą za pomocą poprawnie sformatowanych linków, muszą oni wybrać i zamówić produkt, a następnie przyjąć dostawę. Dopiero spełnienie tych warunków uprawnia Cię do zarabiania z tytułu opłat za reklamę. Jeżeli klient odmówi przyjęcia dostawy produktu, za który przyznano opłaty za reklamę, odejmiemy wartość tych opłat z Twojego konta po otrzymaniu zwrotu towaru. Postąpimy tak samo, jeżeli sprzedawca zewnętrzny zwróci pieniądze klientowi, obojętnie z jakiego powodu. Pamiętaj, że klienci mają kilka dni na zwrot przedmiotu po jego otrzymaniu (patrz nasza Polityka zwrotów; oznacza to, że dane dotyczące wysłanego przedmiotu oraz jego zwrotu mogą nie pojawić się w tym samym raporcie).