- Dlaczego oznaczyliście dany produkt jako zrefundowany lub zwrócony?
- Dlaczego w raporcie zarobków pojawiają się ujemne wartości?
- Jaka jest różnica pomiędzy „Refundacją” (Refund) a „Zwrotem” (Return) w moich raportach?
- Jak mogę wygenerować własne raporty przy pomocy formatu XML?
- Jak odczytywać raport dla rodzaju linków
- Jak czytać Raporty zarobków
- Jak czytać Raport zamówień
- Jak sprawić, aby akcentowane litery były wyświetlane poprawnie podczas pobierania rozdzielanych tabulatorami raportów?
Dlaczego oznaczyliście dany produkt jako zrefundowany lub zwrócony?
Jeżeli klienci nie są zadowoleni z zamówień w serwisie Amazon.co.uk, mogą zwrócić produkty do naszych magazynów i uzyskać refundację. Zamówienia tego typu widnieją w raportach jako zwroty. Jeżeli zamówienie zostało zrealizowane nie przez Amazon.co.uk, ale przez sprzedawcę zewnętrznego, klienci w zależności od danego regulaminu mogą uzyskać refundację, jednak niekoniecznie muszą zwracać towar. Ponieważ wiemy tylko, że dokonano refundacji, oznaczamy te zamówienia jako zrefundowane.