- Jaka jest różnica między trzema rolami użytkowników (Pełen dostęp, Dostęp do raportów i Dostęp podstawowy) powiązanymi z moim kontem?
- Czy kilka osób może uzyskać dostęp do mojego konta?
- Dodawanie/usuwanie użytkowników i ponowne przypisywanie ról użytkownikom
- Zmiana adresu e-mail użytkownika z pełnym dostępem
- Co mam zrobić, jeżeli przez pomyłkę wysłałem(-łam) zaproszenie do mojego konta do niewłaściwej osoby?
- Jak mogę usunąć użytkownika z mojego konta?
Jaka jest różnica między trzema rolami użytkowników (Pełen dostęp, Dostęp do raportów i Dostęp podstawowy) powiązanymi z moim kontem?
Te 3 role mają przypisane różne poziomy dostępu na koncie Strefy Partnera. Dostępne są następujące opcje:
Pełen dostęp (poprzednio główny): Użytkownik z pełnym dostępem jest głównym posiadaczem konta (po jednym na konto). Użytkownik w tej roli ma dostęp do wszystkich części Strefy Partnera oraz jest upoważniony do edytowania informacji o odbiorcy płatności, wybierania planów i metod płatności, a także zatwierdzania dostępu nowych użytkowników do konta. Ponadto ten użytkownik otrzymuje najistotniejsze informacje dotyczące Programu Partnerskiego. Dlatego adres e-mail dla tej roli powinien być regularnie sprawdzany.
Dostęp do raportów (poprzednio drugorzędny): Rola użytkownika Dostęp do raportów pozwala na dostęp do raportów oraz do wszystkich funkcji Strefy Partnera, do których ma dostęp użytkownik w roli Podstawowej. Użytkownik w tej roli nie ma jednak dostępu do informacji o odbiorcy płatności, planów/metod płatności, ani do zarządzania użytkownikami.
Podstawowy dostęp (nowy): Użytkownik w tej roli ma najbardziej ograniczone uprawnienia dostępu w Strefie Partnera. Oznacza to dostęp do pomysłów na treści, narzędzi do tworzenia linków, stron pomocy i centrum zasobów. Użytkownicy w tej roli nie posiadają dostępu do raportów.
Pełen dostęp (poprzednio główny): Użytkownik z pełnym dostępem jest głównym posiadaczem konta (po jednym na konto). Użytkownik w tej roli ma dostęp do wszystkich części Strefy Partnera oraz jest upoważniony do edytowania informacji o odbiorcy płatności, wybierania planów i metod płatności, a także zatwierdzania dostępu nowych użytkowników do konta. Ponadto ten użytkownik otrzymuje najistotniejsze informacje dotyczące Programu Partnerskiego. Dlatego adres e-mail dla tej roli powinien być regularnie sprawdzany.
Dostęp do raportów (poprzednio drugorzędny): Rola użytkownika Dostęp do raportów pozwala na dostęp do raportów oraz do wszystkich funkcji Strefy Partnera, do których ma dostęp użytkownik w roli Podstawowej. Użytkownik w tej roli nie ma jednak dostępu do informacji o odbiorcy płatności, planów/metod płatności, ani do zarządzania użytkownikami.
Podstawowy dostęp (nowy): Użytkownik w tej roli ma najbardziej ograniczone uprawnienia dostępu w Strefie Partnera. Oznacza to dostęp do pomysłów na treści, narzędzi do tworzenia linków, stron pomocy i centrum zasobów. Użytkownicy w tej roli nie posiadają dostępu do raportów.
Nazwy ról poniżej | Administrator konta | Dostęp do Linków do produktów, Narzędzi, Promocji | Dostęp do Raportów |
---|---|---|---|
Pełen dostęp (poprzednio główny) | Tak | Tak | Tak |
Dostęp do raportów (poprzednio drugorzędny) | Nie | Tak | Tak |
Podstawowy dostęp (nowy) | Nie | Tak | Nie |