- Dodawanie/usuwanie użytkowników i ponowne przypisywanie ról użytkownikom
- Czy kilka osób może uzyskać dostęp do mojego konta?
- Jaka jest różnica między trzema rolami użytkowników (Pełen dostęp, Dostęp do raportów i Dostęp podstawowy) powiązanymi z moim kontem?
- Zmiana adresu e-mail użytkownika z pełnym dostępem
- Co mam zrobić, jeżeli przez pomyłkę wysłałem(-łam) zaproszenie do mojego konta do niewłaściwej osoby?
- Jak mogę usunąć użytkownika z mojego konta?
Dodawanie/usuwanie użytkowników i ponowne przypisywanie ról użytkownikom
Tylko użytkownik z pełnym dostępem (właściciel konta) może dodawać/usuwać użytkowników i ponownie przypisywać role użytkownikom konta.
Aby dodać nowego użytkownika:
- Zaloguj się do Strefy Partnera na stronie Partnerów Amazon.
- Najedź kursorem na swój adres e-mail i kliknij „Ustawienia konta” (Account Settings).
- Kliknij „Zarządzaj użytkownikami konta” (Manage Account Users), aby przejść do strony zarządzania użytkownikami.
- Kliknij „Dodaj użytkowników” (Add Users).
- Wprowadź adres e-mail, któremu chcesz udzielić dostępu do swojego konta i wybierz poziom dostępu z rozwijanego menu. Po zakończeniu kliknij przycisk „Dodaj” (Submit).
- E-mail z zaproszeniem oraz instrukcjami dotyczącymi rejestracji i dołączenia do konta zostanie wysłany na adres e-mail podany powyżej. Odbiorca wiadomości e-mail będzie miał 48 godzin na zarejestrowanie się, zanim link wygaśnie.
- Jeśli odbiorca nie podejmie żadnych działań w ciągu 48 godzin, link wygaśnie i będzie konieczne wysłanie do niego nowego zaproszenia. Zrobisz to powtarzając powyższe kroki.
Aby usunąć istniejącego użytkownika:
- Zaloguj się do Strefy Partnera na stronie Partnerów Amazon.
- Najedź kursorem na swój adres e-mail i kliknij „Ustawienia konta” (Account Settings).
- Kliknij „Zarządzaj użytkownikami konta” (Manage Account Users), aby przejść do strony zarządzania użytkownikami.
- Kliknij „Obecni użytkownicy” (Current Users).
- Zaznacz pole usuwania obok adresów e-mail, których nie chcesz już mieć na swoim koncie.
- Aby potwierdzić, kliknij „Zachowaj zmiany” (Save Changes).
Aby ponownie przypisać role użytkownikom:
- Zaloguj się do Strefy Partnera na stronie Partnerów Amazon.
- Najedź kursorem na swój adres e-mail i kliknij „Ustawienia konta” (Account Settings).
- Kliknij „Zarządzaj użytkownikami konta” (Manage Account Users), aby przejść do strony zarządzania użytkownikami.
- Kliknij „Obecni użytkownicy” (Current Users).
- Wyszukaj adresy e-mail, dla których chcesz zmienić role. Wybierz żądaną rolę użytkownika z rozwijanego menu obok adresów e-mail.
- Aby potwierdzić, kliknij „Zachowaj zmiany” (Save Changes).