Polska

Zmiana adresu e-mail użytkownika z pełnym dostępem

Musisz być właścicielem konta (użytkownikiem z pełnym dostępem), aby wykonać następujące kroki:

  1. Aby dodać Twój nowy adres e-mail jako nowego użytkownika, zaloguj się do Strefy Partnera, wykorzystując aktualny adres e-mail i powiązane hasło.
  2. Najedź kursorem na swój adres e-mail i kliknij „Ustawienia konta” (Account Settings).
  3. Kliknij „Zarządzaj użytkownikami konta” (Manage Account Users), aby przejść do strony zarządzania użytkownikami.
  4. Kliknij „Dodaj użytkowników” (Add Users)
  5. Wprowadź nowy adres e-mail w pierwszym polu i „Wyślij zaproszenie” (Send Invitation). Otrzymasz wiadomość e-mail z zaproszeniem do uzyskania statusu użytkownika w Strefie Partnera dla podanego adresu e-mail. Upewnij się, że nastąpiło wylogowanie ze Strefy Partnera.
  6. Aktywuj swoje konto w Strefie Partnera, korzystając z linku przesłanego w e-mailu z zaproszeniem.
  7. Powróć do Strefy Partnera i zaloguj się, korzystając ze starego adresu e-mail.
  8. Przejdź ponownie do strony „Zarządzaj użytkownikami” (Manage Users). Na liście „Obecni użytkownicy” (Current Users) powinien wyświetlić się nowy adres e-mail.
  9. Zmień rolę użytkownika na rozwijanej liście na „Pełny dostęp” (Full Access) i kliknij „Zapisz zmiany” (Save Changes), aby nowy adres e-mail stał się głównym adresem konta. Twój nowy adres e-mail będzie od teraz głównym kontaktem dla Twojego Konta Partnerskiego.
  10. Aby usunąć Twój stary adres e-mail, zaloguj się do Strefy Partnera, używając nowego adresu e-mail i hasła. W „Ustawieniach konta” (Account Settings) przejdź do sekcji „Zarządzania użytkownikami konta” (Manage Account Users). Zaznacz opcję „Usuń” (Delete) obok starego adresu i kliknij „Zapisz zmiany” (Save Changes), aby potwierdzić.