- Czy kilka osób może uzyskać dostęp do mojego konta?
- Jaka jest różnica między trzema rolami użytkowników (Pełen dostęp, Dostęp do raportów i Dostęp podstawowy) powiązanymi z moim kontem?
- Dodawanie/usuwanie użytkowników i ponowne przypisywanie ról użytkownikom
- Zmiana adresu e-mail użytkownika z pełnym dostępem
- Co mam zrobić, jeżeli przez pomyłkę wysłałem(-łam) zaproszenie do mojego konta do niewłaściwej osoby?
- Jak mogę usunąć użytkownika z mojego konta?
Czy kilka osób może uzyskać dostęp do mojego konta?
Tak. Aby upoważnić osoby trzecie, zaloguj się do Strefy Partnera, używając swojego głównego adresu e-mail.
- Wybierz ustawienia konta (Account Settings) w prawym górnym rogu strony głównej, a następnie kliknij opcję zarządzania użytkownikami konta i ustawiania głównego adresu e-mail (Manage account users and select your primary e-mail address).
- W polu dodawania nowych użytkowników (Add a New User) wpisz adresy e-mail osób, które chcesz dodać. Każdy nowy użytkownik otrzyma wiadomość e-mail z zaproszeniem zawierającym link do Strefy Partnera.
Nowi użytkownicy będą mogli wprowadzać zmiany w informacjach o koncie (adres URL, dane kontaktowe, profil strony) w Strefie Partnera. Ponadto będą mieli także dostęp do Kreatora linków. Jednakże zmiany dotyczące głównego adresu e-mail, informacji o odbiorcy oraz metodach płatności mogą być dokonywane wyłącznie przez osobę logującą się do systemu z wykorzystaniem głównego adresu e-mail i hasła.