Jak utworzyć listę pomysłów: Wybierz jeden z dwóch sposobów tworzenia treści:
- Przejdź na Twoją stronę główną i wybierz opcję „Twórz treści”, a następnie „Lista pomysłów”.
- Otwórz aplikację zakupową Amazon i upewnij się, że zalogowano się przy użyciu adresu e-mail powiązanego z kontem influencera. Dotknij znajdującej się na dolnym pasku nawigacji ikony wyglądającej jak osoba i przewiń do obszaru „Twoje konto”. Dotknij przycisku „Twórz treści”, a następnie wybierz opcję „Lista pomysłów”.
Uwaga: Treści możesz też tworzyć z poziomu pulpitu Zarządzaj treściami, do którego dostęp możesz uzyskać, wybierając opcję „Zarządzaj treściami” na Twojej stronie głównej.
Jak zarządzać opublikowanymi listami pomysłów:
- USA: Na Twojej stronie głównej wybierz polecenie „Zarządzaj treściami”, a następnie opcję „Lista zdjęć i pomysłów”. Na karcie „Opublikowane” wybierz listę pomysłów i znajdującą się obok niej ikonę działań (trzy pionowe kropki), aby usunąć, edytować lub pobrać link partnerski.
- Poza USA: Na Twojej stronie głównej wybierz polecenie „Zarządzaj treściami”. Na karcie „Opublikowane” wybierz listę pomysłów i znajdującą się obok niej ikonę działań (trzy pionowe kropki), aby usunąć, edytować lub pobrać link partnerski.
Jak zarządzać roboczymi listami pomysłów:
- USA: Na Twojej stronie głównej wybierz polecenie „Zarządzaj treściami”, a następnie opcję „Lista zdjęć i pomysłów”. Na karcie „Wersje robocze” wybierz listę pomysłów i znajdującą się obok niej ikonę działań (trzy pionowe kropki), aby usunąć lub edytować roboczą listę pomysłów.
- Poza USA: Na Twojej stronie głównej wybierz polecenie „Zarządzaj treściami”. Na karcie „Wersje robocze” wybierz listę pomysłów i znajdującą się obok niej ikonę działań (trzy pionowe kropki), aby usunąć lub edytować roboczą listę pomysłów.