- Czym różni się Amazon Influencer Program od internetowego Programu Partnerskiego?
- Co to jest Amazon Influencer Program?
- Jestem influencerem oraz partnerem Amazon. Czy mogę brać udział zarówno w Programie Partnerskim jak i Programie Influencer?
- Czy jako aktywny partner muszę się ponownie rejestrować, aby wziąć udział w Programie Influencer?
- Jak tworzyć i zarządzać listami pomysłów
- Jak dodawać komentarze do produktów wprowadzonych przeze mnie na stronę?
- Co zrobić, jeśli chcę dodać do mojej strony influencera produkty niedostępne w serwisie Amazon?
- Wytyczne dotyczące wgrywania zdjęć w Programie Amazon Influencer
- Jak moi obserwatorzy mogą się dowiedzieć o mojej stronie w serwisie Amazon?
- Prowadzę stronę, ale czasem w moich postach promuję jedynie pojedynczy produkt. Czy mogę podawać linki do pojedynczych stron produktu?
- Jak mogę podzielić moją stronę na kategorie, wykorzystując listę pomysłów?
- Jak mogę zmienić mój unikalny adres URL?
- Mam czytelników na całym świecie. Czy Amazon Influencer Program obowiązuje również poza granicami USA?
- Dlaczego muszę przedstawiać się jako Partner? Jak mam to zrobić w mediach społecznościowych?
- Mama wiele linków, które chcę udostępnić, ale Instagram umożliwia udostępnienie tylko jednego linku. Co można z tym zrobić?
- Polityka zwalczania podrobionych produktów w ramach programu Partnerzy Amazon
- Jak przeglądać i zarządzać wszystkimi treściami, które zostały stworzone przeze mnie w serwisie Amazon?
Czym różni się Amazon Influencer Program od internetowego Programu Partnerskiego?
Amazon Influencer Program jest rozszerzeniem istniejącego internetowego programu partnerskiego dla kwalifikujących się influencerów mediów społecznościowych. Otrzymasz podobne korzyści jak w przypadku internetowego Programu Partnerskiego, włącznie z możliwością raportowania oraz zarządzania kontem internetowym. W ramach Programu Amazon Influencer otrzymasz również dedykowaną stronę w serwisie Amazon oraz unikatowy adres URL. W ten sposób możesz prezentować Twoim obserwatorom rekomendowane im produkty. Jest to kolejny sposób bezpośredniego przekierowania ruchu na stronę Amazon, szczególnie wtedy, kiedy promujesz produkty ustnie lub w środowisku bez możliwości linkowania (np. w opisach na Instagramie).