- Dlaczego muszę przedstawiać się jako Partner? Jak mam to zrobić w mediach społecznościowych?
- Co to jest Amazon Influencer Program?
- Jestem influencerem oraz partnerem Amazon. Czy mogę brać udział zarówno w Programie Partnerskim jak i Programie Influencer?
- Czy jako aktywny partner muszę się ponownie rejestrować, aby wziąć udział w Programie Influencer?
- Czym różni się Amazon Influencer Program od internetowego Programu Partnerskiego?
- Jak tworzyć i zarządzać listami pomysłów
- Jak dodawać komentarze do produktów wprowadzonych przeze mnie na stronę?
- Co zrobić, jeśli chcę dodać do mojej strony influencera produkty niedostępne w serwisie Amazon?
- Wytyczne dotyczące wgrywania zdjęć w Programie Amazon Influencer
- Jak moi obserwatorzy mogą się dowiedzieć o mojej stronie w serwisie Amazon?
- Prowadzę stronę, ale czasem w moich postach promuję jedynie pojedynczy produkt. Czy mogę podawać linki do pojedynczych stron produktu?
- Jak mogę podzielić moją stronę na kategorie, wykorzystując listę pomysłów?
- Jak mogę zmienić mój unikalny adres URL?
- Mam czytelników na całym świecie. Czy Amazon Influencer Program obowiązuje również poza granicami USA?
- Mama wiele linków, które chcę udostępnić, ale Instagram umożliwia udostępnienie tylko jednego linku. Co można z tym zrobić?
- Polityka zwalczania podrobionych produktów w ramach programu Partnerzy Amazon
- Jak przeglądać i zarządzać wszystkimi treściami, które zostały stworzone przeze mnie w serwisie Amazon?
Dlaczego muszę przedstawiać się jako Partner? Jak mam to zrobić w mediach społecznościowych?
Za każdym razem gdy udostępniasz link partnerski, ważne jest, aby poinformować o tym swoich odbiorców. Jeśli jasno im powiesz, dokąd ich przekierowujesz, będą darzyć Cię większym zaufaniem. Aby spełnić obowiązujące dla Programu Partnerskiego kryteria, należy (1) dołączyć do udostępnianych linków zgodne z prawem dane ujawniające oraz (2) zidentyfikować się na swojej stronie jako Partner serwisu Amazon w języku określonym w Warunkach Współpracy.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami ujawnienie na poziomie linku musi być:
- Czytelne. Czytelne dane ujawniające mogą mieć następującą treść: link płatny (paid link), #reklama, #pobieraneprowizje.
- Widoczne. Dane powinny znajdować się blisko linka partnerskiego lub recenzji produktu – w miejscu, które klienci z łatwością zauważą. Nie powinni szukać tej informacji.
Partnerzy powinni również wziąć pod uwagę odpowiednie wytyczne platformy mediów społecznościowych. Przykładowo partnerzy mogą korzystać z narzędzia Branded Content platformy Facebook.
Aby dowiedzieć się więcej na temat wytycznych, odwiedźwww.uokik.gov.pl