- Jak moi obserwatorzy mogą się dowiedzieć o mojej stronie w serwisie Amazon?
- Co to jest Amazon Influencer Program?
- Jestem influencerem oraz partnerem Amazon. Czy mogę brać udział zarówno w Programie Partnerskim jak i Programie Influencer?
- Czy jako aktywny partner muszę się ponownie rejestrować, aby wziąć udział w Programie Influencer?
- Czym różni się Amazon Influencer Program od internetowego Programu Partnerskiego?
- Jak tworzyć i zarządzać listami pomysłów
- Jak dodawać komentarze do produktów wprowadzonych przeze mnie na stronę?
- Co zrobić, jeśli chcę dodać do mojej strony influencera produkty niedostępne w serwisie Amazon?
- Wytyczne dotyczące wgrywania zdjęć w Programie Amazon Influencer
- Prowadzę stronę, ale czasem w moich postach promuję jedynie pojedynczy produkt. Czy mogę podawać linki do pojedynczych stron produktu?
- Jak mogę podzielić moją stronę na kategorie, wykorzystując listę pomysłów?
- Jak mogę zmienić mój unikalny adres URL?
- Mam czytelników na całym świecie. Czy Amazon Influencer Program obowiązuje również poza granicami USA?
- Dlaczego muszę przedstawiać się jako Partner? Jak mam to zrobić w mediach społecznościowych?
- Mama wiele linków, które chcę udostępnić, ale Instagram umożliwia udostępnienie tylko jednego linku. Co można z tym zrobić?
- Polityka zwalczania podrobionych produktów w ramach programu Partnerzy Amazon
- Jak przeglądać i zarządzać wszystkimi treściami, które zostały stworzone przeze mnie w serwisie Amazon?
Jak moi obserwatorzy mogą się dowiedzieć o mojej stronie w serwisie Amazon?
Dla influencerów wykorzystanie mediów społecznościowych jest niezbędne do interakcji z ich obserwatorami i zwiększenia ruchu na ich unikalnej stronie. Pamiętaj, że Twoi lojalni obserwatorzy szukają rekomendacji najlepszych produktów i treści o wysokiej jakości merytorycznej. Zebraliśmy kilka pomysłów na udostępnianie Twojego adresu URL w różnych sieciach społecznościowych, aby pomóc rozpowszechniać informacje o Twoim sklepie w serwisie Amazon.
Dzięki temu artykułowi dowiesz się:
- O różnych sposobach udostępniania strony i linków do produktów w mediach społecznościowych
- O przykładach rzeczywistych akcji społecznościowych autorstwa obecnych influencerów
- O przydatnych linkach, dzięki którym uzyskasz więcej informacji na temat oświadczeń
Instagram:
- Użyj biogramu i dodaj link do swojej strony influencera. Możesz odwoływać się do niego w postach dotyczących konkretnych produktów. Dzięki temu Twoi obserwatorzy będą wiedzieli, gdzie mogą znaleźć Twoją stronę.
- W postach dotyczących produktów poinformuj obserwatorów, że mogą kupić wszystkie produkty przedstawione w Twoich artykułach po kliknięciu linku umieszczonego w biogramie.
- Funkcja Instastory stała się niezwykle popularnym sposobem na kontakt z obserwującymi. Instastories, które nie zostały przypięte, „żyją” przez 24 godziny i są świetnym, autentycznym sposobem, aby skłonić więcej osób do odwiedzin Twojego profilu oraz udostępnianych na nim treści. Stories to także mniej formalny sposób przypominania obserwującym, że pomagasz im znaleźć najlepsze produkty. Ponadto możesz tam zaprezentować swoją osobowość.
- Dzięki funkcji wyróżniania Instastory na Instagramie możesz teraz przedłużyć życie swojej historii, przypinając ją do górnej części swojego profilu. Te historie będą dostępne na Twoim profilu na stałe, dopóki ich nie usuniesz. To świetny sposób na prezentację produktów i przedstawienie Twojej strony!
Facebook:
- Dodaj link do swojej strony influencera w sekcji „About” (Informacje) swojego profilu.
- Facebook Stories, podobnie jak te z serwisu Instagram, mają 24-godzinną żywotność i są świetnym, autentycznym sposobem na ściągnięcie większej uwagi na swój profil i udostępniane tam treści. Stories to także mniej formalny sposób przypominania obserwującym, że pomagasz im znaleźć najlepsze produkty. Ponadto możesz tam zaprezentować swoją osobowość.
- Połącz przycisk „Shop Now” (Kup teraz) ze swoją stroną influencera. Aby dodać przycisk „Shop Now” (Kup teraz), kliknij „Add a button” (Dodaj przycisk) pod zdjęciem w tle i wybierz przycisk „Shop” (Sklep) z rozwijanego menu.
- W postach związanych z produktem dołącz link unikalnego adresu URL wraz z linkiem do produktu, o którym piszesz.
YouTube:
- Dodaj link do swojej strony influencera w sekcji „About” (Informacje) swojego kanału w serwisie YouTube.
- Dodaj link w opisie swoich filmów. Możesz także udostępniać linki do określonych produktów, o których wspominasz lub które wyświetlasz w swoich filmach.
- Wspomnij o adresie URL w trakcie swojego filmu i dołącz baner reklamowy, który przekieruje oglądających do strony influencera.
Twitter:
- Dodaj link do swojej strony influencera w biogramie na swoim koncie w serwisie Twitter.
- Tweety są proste i krótkie – jest to łatwy sposób na częste rozpowszechnianie informacji o Twojej stronie. Dołącz link do swojego unikalnego adresu URL, jeśli pozwala na to liczba znaków. W przeciwnym wypadku poinformuj obserwujących, że mogą kliknąć link znajdujący się w biogramie.
Strona internetowa i blog
- Użytkownicy odwiedzają Twoją stronę i blog, by przeczytać informacje o rekomendowanych przez Ciebie produktach i przedmiotach. Uwzględnij preferencje swoich odbiorców i zastanów się, jakie treści chcą zobaczyć.
- Starsze posty na blogach i inne treści mogą być nadal wartościowe dla czytelników, ale pisanie nowych treści w regularnych odstępach czasu również przynosi korzyści. Pamiętaj o umieszczaniu linków do konkretnych produktów, o których piszesz, i dołączaniu swojego unikalnego adresu URL do „sklepu oferującego wszystko” dla wszystkich produktów polecanych na blogu lub stronie internetowej.
Snapchat:
- Podobnie jak historie na Instagramie, także Snapchat to szybki i unikalny sposób na zaprezentowanie obserwatorom swojego sklepu w serwisie Amazon! Zrób film lub zdjęcie swojego ulubionego produktu lub ulubionych produktów, aby stworzyć odrobinę szumu wokół swojej strony influencera.
Podcasty:
- Jeśli tworzysz podcasty lub inne audycje, które wykorzystujesz do łączenia się i interakcji ze swoimi fanami, możesz potraktować je jako okazję do poinformowania ich o swoim sklepie w serwisie Amazon.
Oświadczenia
Za każdym razem gdy udostępniasz link partnerski, ważne jest, aby poinformować o tym swoich odbiorców. Jeśli jasno im powiesz, dokąd ich przekierowujesz, będą darzyć Cię większym zaufaniem. Aby spełnić obowiązujące dla Programu Partnerskiego kryteria, należy (1) dołączyć do udostępnianych linków zgodne z prawem dane ujawniające oraz (2) zidentyfikować się na swojej stronie jako Partner serwisu Amazon w języku określonym w Warunkach Współpracy.
- Czytelne. Czytelne dane ujawniające mogą mieć następującą treść: link płatny (paid link), #reklama, #pobieraneprowizje.
- Widoczne. Dane powinny znajdować się blisko linka partnerskiego lub recenzji produktu – w miejscu, które klienci z łatwością zauważą. Nie powinni szukać tej informacji.
Partnerzy powinni również wziąć pod uwagę odpowiednie wytyczne platformy mediów społecznościowych. Przykładowo partnerzy mogą korzystać z narzędzia Branded Content platformy Facebook.
Aby dowiedzieć się więcej na temat wytycznych, odwiedź www.uokik.gov.pl
Kliknij tutaj, aby zapoznać się z Warunkami Współpracy Programu Partnerskiego