- Jak przeglądać i zarządzać wszystkimi treściami, które zostały stworzone przeze mnie w serwisie Amazon?
- Co to jest Amazon Influencer Program?
- Jestem influencerem oraz partnerem Amazon. Czy mogę brać udział zarówno w Programie Partnerskim jak i Programie Influencer?
- Czy jako aktywny partner muszę się ponownie rejestrować, aby wziąć udział w Programie Influencer?
- Czym różni się Amazon Influencer Program od internetowego Programu Partnerskiego?
- Jak tworzyć i zarządzać listami pomysłów
- Jak dodawać komentarze do produktów wprowadzonych przeze mnie na stronę?
- Co zrobić, jeśli chcę dodać do mojej strony influencera produkty niedostępne w serwisie Amazon?
- Wytyczne dotyczące wgrywania zdjęć w Programie Amazon Influencer
- Jak moi obserwatorzy mogą się dowiedzieć o mojej stronie w serwisie Amazon?
- Prowadzę stronę, ale czasem w moich postach promuję jedynie pojedynczy produkt. Czy mogę podawać linki do pojedynczych stron produktu?
- Jak mogę podzielić moją stronę na kategorie, wykorzystując listę pomysłów?
- Jak mogę zmienić mój unikalny adres URL?
- Mam czytelników na całym świecie. Czy Amazon Influencer Program obowiązuje również poza granicami USA?
- Dlaczego muszę przedstawiać się jako Partner? Jak mam to zrobić w mediach społecznościowych?
- Mama wiele linków, które chcę udostępnić, ale Instagram umożliwia udostępnienie tylko jednego linku. Co można z tym zrobić?
- Polityka zwalczania podrobionych produktów w ramach programu Partnerzy Amazon
Jak przeglądać i zarządzać wszystkimi treściami, które zostały stworzone przeze mnie w serwisie Amazon?
Możesz przeglądać i zarządzać swoimi treściami, odwiedzając Widok właściciela strony na swojej stronie głównej i dotykając lub wybierając opcję „Zarządzaj treściami” z paska nawigacyjnego u góry ekranu.
Na stronie Zarządzaj zdjęciami i Lista pomysłów możesz wyszukiwać, sortować i filtrować wszystkie swoje treści. Możesz również sprawdzić stan swoich treści i uzyskać informacje zwrotne dotyczące moderacji. W przypadku urządzeń mobilnych stuknij menu z trzema kropkami, a w przypadku komputerów stacjonarnych wybierz przycisk Działania, aby uzyskać łącze do swoich treści, które można udostępnić lub usunąć.
- W zakładce „Opublikowane” wyświetlana jest zawartość sklepu, która została opublikowana w serwisie Amazon i jest dostępna na Twojej stronie głównej.
- W zakładce „Oczekujące” wyświetlana jest przesłana zawartość, która jest obecnie sprawdzana przez moderację Amazon.
- W zakładce „Wersje robocze” wyświetlana jest zawartość, która ma status wersji roboczej (Uwaga: Obecnie nie można tworzyć wersji roboczych).
- W zakładce „Wymaga uwagi” wyświetlana jest zawartość, która została przesłana, ale nie została zaakceptowana przez serwis Amazon, ponieważ została oznaczona jako niespełniająca wytycznych społecznościowych firmy Amazon.