- Co się stanie z moimi przychodami z tytułu prowizji, jeśli nie przekroczą one minimalnego progu dla płatności?
- Kiedy otrzymam płatność
- Kiedy kończy się miesiąc?
- Płatność do mnie nie dotarła
- Czy muszę wystawić fakturę, aby otrzymać płatność?
- Jak mogę przejrzeć swoją historię płatności?
- Kiedy zobaczę swoje zarobki w menu Historia płatności?
- Dlaczego mam ujemne saldo konta?
- Automatyczne powiadomienia dot. problemów z bezpośrednimi przelewami na konto – Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Co się stanie z moimi przychodami z tytułu prowizji, jeśli nie przekroczą one minimalnego progu dla płatności?
Jeśli należna Ci kwota nie przekroczy 100 PLN (w przypadku płatności w formie bezpośredniego przelewu na konto), Twoje prowizje zostaną dodane do całkowitej kwoty należnej za kolejny miesiąc.