- Płatność do mnie nie dotarła
- Kiedy otrzymam płatność
- Kiedy kończy się miesiąc?
- Czy muszę wystawić fakturę, aby otrzymać płatność?
- Jak mogę przejrzeć swoją historię płatności?
- Kiedy zobaczę swoje zarobki w menu Historia płatności?
- Dlaczego mam ujemne saldo konta?
- Co się stanie z moimi przychodami z tytułu prowizji, jeśli nie przekroczą one minimalnego progu dla płatności?
- Automatyczne powiadomienia dot. problemów z bezpośrednimi przelewami na konto – Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Płatność do mnie nie dotarła
Przelew bankowy
Przekazanie depozytu na konto bankowe może potrwać do 5 dni roboczych. Jeśli po upływie 5 dni roboczych nadal nie widzisz środków na Twoim koncie, sprawdź najpierw, czy informacje o koncie bankowym w systemie są poprawne i zaktualizuj je, jeśli tak nie jest.
- Jeśli informacje o Twoim koncie bankowym są poprawne, skontaktuj się z nami, przechodząc na stronę Skontaktuj się z nami, abyśmy mogli sprawdzić tę kwestię dokładniej.
- Jeśli informacje o koncie bankowym były nieprawidłowe, zaktualizuj je.
- Proces ponownego zlecenia płatności zajmie co najmniej 12 dni roboczych.
*Kontaktując się z nami w sprawie brakującej płatności, podaj w wiadomości datę i kwotę płatności.