- Czy muszę wystawić fakturę, aby otrzymać płatność?
- Kiedy otrzymam płatność
- Kiedy kończy się miesiąc?
- Płatność do mnie nie dotarła
- Jak mogę przejrzeć swoją historię płatności?
- Kiedy zobaczę swoje zarobki w menu Historia płatności?
- Dlaczego mam ujemne saldo konta?
- Co się stanie z moimi przychodami z tytułu prowizji, jeśli nie przekroczą one minimalnego progu dla płatności?
- Automatyczne powiadomienia dot. problemów z bezpośrednimi przelewami na konto – Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Czy muszę wystawić fakturę, aby otrzymać płatność?
Za płatności związane ze współpracą w ramach Programu Partnerskiego serwis Amazon nie wymaga do Partnerów wystawiania faktur. Otrzymasz płatność automatycznie, jeśli osiągniesz minimalny próg płatności. Amazon nie ma obowiązku płacenia podatku VAT od zarobków w ramach Programu Partnerskiego. Upewnij się jednak, czy prawo obowiązujące w Twoim kraju nie wymaga wystawienia nam faktury – sprawdź zatem, czy mimo to ta zasada dotyczy także Ciebie.
Jeśli przebywasz w Luksemburgu, ale nie jesteś zarejestrowanym płatnikiem podatku VAT.
Amazon nie oczekuje od Ciebie przesyłania ważnych i poprawnych faktur VAT zgodnie z wytycznymi dla tego kraju w celu otrzymania płatności. Otrzymasz płatność automatycznie, jeśli osiągniesz minimalny próg płatności.
Jeśli przebywasz w Luksemburgu i jesteś zarejestrowanym płatnikiem podatku VAT.
Musisz wysłać nam fakturę. Tutaj znajdziesz wszystkie informacje o otrzymywaniu płatności.
Masz pytania dotyczące podatku VAT? Kliknij tutaj.