- Jak mogę przejrzeć swoją historię płatności?
- Kiedy otrzymam płatność
- Kiedy kończy się miesiąc?
- Płatność do mnie nie dotarła
- Czy muszę wystawić fakturę, aby otrzymać płatność?
- Kiedy zobaczę swoje zarobki w menu Historia płatności?
- Dlaczego mam ujemne saldo konta?
- Co się stanie z moimi przychodami z tytułu prowizji, jeśli nie przekroczą one minimalnego progu dla płatności?
- Automatyczne powiadomienia dot. problemów z bezpośrednimi przelewami na konto – Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Jak mogę przejrzeć swoją historię płatności?
Twoja historia płatności jest dostępna na Twoim koncie i obejmuje uzyskane przychody z prowizji z tytułu pośrednictwa, wszelkie zmiany na Twoim koncie oraz wypłacone kwoty. Możesz też skorzystać z Raportu przychodów, aby otrzymać szczegółowe informacje na temat produktów, w których sprzedaży pośredniczyłeś(-łaś) w dowolnie wybranym okresie.